Klubbrabatt hos

Til deg som er medlem iHamar IL

Kunde NR : 162007370

Vi har forhandlet frem gode rabatter hos Montér Hamar, og har gleden av å tilby disse til alle våre medlemmer. Når du handler hos Montér, be om å føre kjøpet på konto «Hamar IL Bandy» for Hil- rabatt.

Medlemsfordeler – utvalgte eksempler:

• -26-29% på diverse trelast, blant annet utvendig kledning og innvendig panel.- 19-31 % på innvendige bygningsplater (gips, MDF, spon m.m.)
-24% på Listverk
-20-25% på dører og vinduer (12% på takvindu)

-38% på takrenner
-20% på benkeplater
-29% på bygningsisolasjon
-15-30% på maling, beis, lakk, olje
-18 % på kjøkken, garderober og baderomsmøbler-15-40 % på parkett- og tregulv
-40-47% på skruer, spiker, kramper, festemidler

Avtalen gjelder rabatt på de aller fleste varer hos Montér, spør gjerne selgerne om rabatten før du handler. Hil-rabattert pris er alltid lavere enn veil. hyllepris. Ved større prosjekter oppfordrer vi til et møte med Monter – ta gjerne kontakt med leder Viktor Dybendal.
NB! Rabattene gjelder kun på varer til ordinær pris. Noen varer kan ha sesong-nedsatte priser, f.eks. terrassebord, og kvalifiserer dermed ikke til rabatt. Noen varer er priset som netto og gir heller ikke rabatt. NB! Husk alle kjøp må registres på kunde Hil Bandy eller kunde nr 162007370 – ordinærevarer og tilbudsvarer – føres på «Hamar IL bandy», da vi fårHIL en kickback fra alt som handles på avtalen.

Denne avtale gjelder til den sies opp av en av partene. Det vil også bli arrangert enkelte uker hvor klubbmedlemer får ekstra spenstige tilbud. Disse ukene vil bli varslet i god tid.
Den 1.Klubb kampanje uka vil bli uke 10, og blir ett kikkoff til denne avtalen, men avtalen gjelder fra i dag med de rabatter som er vist over.

På denne måten får du som medlem store fordeler samt at du også bidrar til å støtteHamar IL!

Hamar

page1image26363936                    page1image26365184