ELITESERIESTART !

Postet av Knut Arild Thune Ellefsen den 10. Nov 2017

HiL Bandy er klar for seriestart på søndag. Klokken 18.00 kommer Høvik på besøk i Vikingskipet. Laget er tippet som nr 4-5 i årets eliteserie, og har flere russere som nok igjen holder bra nivå, men også mange yngre spillere.

HiL har fått inn 3 spennende 95-modeller fra Hammarby J20, 1 finsk spiller fra Haparanda/Tornio og vår egen André tilbake fra Høvik. I tillegg fortsetter Simon Främgård (tidl.Villa Lidköping) og Jarno Alatalo (tidl.Høvik, Ready og klubber i Sverige og Finland).

HiL har mistet kapteinen Mattis Nyhagen(lagt opp) og Peder Nyutstumoen(utdanning Bodø). Det blir spennende å se hvordan det går uten disse spillerne, men vi har troen på at det vil gå bra. Laget har også juniorene Arild Michael Thune-Ellefsen(17) og Tobias Nordby(17, MV) på laget iår. HiL har dermed 3 keepere i årets sesong.

Laget har trent veldig godt i høst under ledelse av Geir, og fått noen timer i CC-Amfi før de kom inn på stor isflate i Vikingskipet fra 17.oktober. Vi tror dette laget vil gjøre det bra etterhvert i årets eliteserie! Vi må ha tålmodighet og trua:-)

Møt opp å støtte laget i årets Eliteserie! Kiosk i Vip-rommet som vanlig!

Velkommen!